Bogowie posiadają własne role, które pełnią podczas rozgrywki. Jest ich 5:
1. Zabójca:
Są to bogowie, których zadaniem jest zadawanie jak największych obrażeń drużynie przeciwnej. Jednak wysoki współczynnik ataku zawdzięczają tylko dzięki porzuceniu obrony, więc sami – ze swoją małą ilością życia – są łatwym celem. Są bardzo mobilni, by w każdej chwili móc dogonić ofiarę, jednak gra zabójcą wymaga rozwagi i cierpliwości oraz dobrego wyczucia czasu.
2. Strażnik:
Strażnicy to bogowie, którzy posiadają ogromną ilość zdrowia, ale nie zadają dużych obrażeń. Są przeciwieństwem zabójcy. Ich umiejętności służą głównie do ograniczenia ruchu przeciwnika. Strażnika można nazwać ,,tarczą” zabójcy.
3. Wojownik:
Wojownicy są hybrydą strażnika i zabójcy. Są to bogowie, których ofensywa i defensywa są zrównoważone. Wyruszają do walki w pierwszym szeregu. Dysponują umiejętnościami ograniczającymi kontrolę postaci przeciwnika.
4. Mag:
W większości przypadków, magowie to bohaterowie walczący na dystans. Ich główną siłą są umiejętności, które służą zadawaniu obrażeń jednemu celowi, jednak równa się to z ogromnym zużyciem many. Zazwyczaj są główną siłą przeciw minionom (stworom) przeciwnika, ponieważ – tak samo jak zabójcy – nie mają zbyt wielkiej żywotności.
5. Łowca:
Łowcy zadają spore obrażenia na odległość za pomocą podstawowych ataków. Ich zadaniem jest nękanie przeciwnika na odległość. Strzelcy są niezastąpionym źródłem obrażeń w końcowej fazie gry i przez to są głównym celem drużyny przeciwnej, stąd też wymagają ochrony.